Multitrend
Du er her Forsiden Spørsmål og svar

Spørsmål og svar

1. Bestilling

Hvorfor kommer jeg ikke videre fra skjemaet der jeg legger inn adressen min? Jeg har postboks som leveringsadresse
Svar: Vårt system har fått en liste over alle postnummer fra posten som har bare postbokser. Disse postnummerene kan ikke brukes som leveringsadresse. Vennligst oppgi en gateadresse. Under "ordrekommentar" på siden der du bekrefter ordren kan du legge en manuell kommentar om at vi skal overstyre dette, og sende varen til en postboks. Det er kun mulig for servicepakke.

Jeg glemte å bestille noe da jeg la inn ordre. Kan jeg legge ny ordre på web og få det med i samme sending?
Svar: Ved faktura kan vi legge inn fler varer på eksisterende ordre så lenge den ikke er sendt eller gått til plukking. Dette må gjøres manuelt av oss. Med kortbaling kan vi dessverre ikke legge til fler varer på samme ordre.

Jeg ringte og endret ordren min. Har dere ikke endret den likevel? For når jeg logger på "mine sider" kan jeg ikke se at ordren er endret.

Svar: Endring av orden blir dessverre ikke synlig på web, men fakturaen vil vise det du har endret til. Kontakt oss på epost hvis du vil ha tilsendt en oppdatert ordrebekreftelse.

Min ordre fikk en feilmelding og stoppet opp etter at jeg hadde lagt inn kredittkortdata. På saldoen på kredittkortet ser det ut til at beløpet er trukket, hva gjør jeg nå?
Svar: Hvis en kredittkortbetaling ikke blir fullført, blir transaksjonen automatisk kansellert etter 4 timer. Dessverre viser det seg at enkelte banker bruker noen dager på å oppdatere denne informasjonen. Hvis dette skjer, vennligst ta kontakt med din bank dersom bestillingen ikke ligger under ordrer på "mine sider".

Hvordan finner jeg pakkenummeret på bestillingen min?
Svar: Logg deg inn på "mine sider" og trykk på ordrer. Der vil du finne en liste over dine bestillinger. Når pakken er sendt, legger vi ut pakkenummer. Trykk på dette for å spore sendingen din.

 

 

Jeg så at dere har 1 stk av en vare på lager. Stemmer det?
Svar: Lagerstatusen viser varene som er tilgjengelig hos oss på lageret i Åmli i Agder. Ved stor pågang (tilbud, kampanjedager) med mye trafikk vil det være etterslep på lagerstatus slik at antall tilgjengelig kan være forskjellig enn hva vi har ledig på lager. Skulle en vare bli utsolgt eller ikke ha antallet du har bestilt, vil vi kontakte deg på e-post eller tlf for å gi deg beskjed.